ISO 27001
Standard zapewnia ramy, które leżą u podstaw zobowiązania "Service Excellence" i etosu SYSCONFIG.
Identyfikuje elementy wymagane przez firmę w celu osiągnięcia i zademonstrowania niezbędnych umiejętności
wymaganych do zarządzania naszymi działaniami, produktami i usługami na najwyższym poziomie.
Dzięki inicjatywom ciągłego doskonalenia, monitorowaniu, technikom pomiarowym i badaniom satysfakcji klienta
konsekwentnie zwiększamy zadowolenie klientów i dążymy do perfekcji.
Dzięki wdrożeniu zasad zarządzania jakością we wszystkich działach znacznie redukujemy błędy i koszty operacyjne,
w efekcie czego zwiększamy wydajność, jakość i niezawodność naszych usług..
W miarę naszego dalszego rozwoju, jakość będzie nadal odgrywać główną rolę w zarządzaniu naszą działalnością,
poprzez opracowywanie zindywidualizowanych programów jakościowych, zaprojektowanych tak,
aby spełniały unikalne wymagania każdej każdej z naszych oferowanych usług.
Make an Enquiry
ISO 9001
Standard zapewnia ramy, na których opiera się zobowiązanie "Service Excellence" i etos SYSCONFIG.
Identyfikuje elementy wymagane przez firmę w celu osiągnięcia i zademonstrowania niezbędnych umiejętności wymaganych
do zarządzania naszymi działaniami, produktami i usługami w najwyższym standardzie.
Poprzez inicjatywy ciągłego doskonalenia, monitorowanie, techniki pomiarowe i badania satysfakcji klientów,
konsekwentnie zwiększamy zadowolenie klientów i dążymy do perfekcji.
Wdrażając zasady zarządzania jakością we wszystkich działach, znacznie redukujemy błędy i koszty operacyjne,
w wyniku czego zwiększamy wydajność, jakość i niezawodność naszych usług.
W miarę naszego dalszego rozwoju, jakość będzie nadal odgrywać główną rolę w zarządzaniu naszą działalnością,
poprzez opracowywanie dostosowanych do potrzeb programów jakościowych, zaprojektowanych tak,
aby spełniały unikalne wymagania każdej z naszych oferowanych usług. dostosowanych do indywidualnych potrzeb programów jakościowych,
zaprojektowanych tak, aby spełniały unikalne wymagania.