ISO 9001
ISO 9001 - Systemy zarządzania jakością
ISO 9001 jest uznaną na całym świecie międzynarodową normą dotyczącą systemów zarządzania jakością (QMS) oraz jedyną certyfikowaną normą z serii ISO 9000. Norma ta jest stosowana przez organizacje na całym świecie jako dowód ich umiejętności dostarczania usług i produktów, które rygorystycznie spełniają zarówno wymagania klientów, jak i wymogi prawne, a także wykazują ciągłe doskonalenie.
Akredytacja ISO 9001 oznacza, że nasze produkty i usługi są niezawodne, bezpieczne i wysokiej jakości, w tym każdy aspekt naszych procesów świadczenia usług i obsługi klienta, w tym:
- Rozwój produktu
- Sprzedaż
- Zakupy
- Obsługa klienta
Dzięki temu, że usługi i produkty muszą być poddawane corocznemu audytowi, możecie być Państwo pewni, że standardy nie zostaną obniżone, a my zawsze będziemy dążyć do poprawy naszych wyników.
Dla klientów Syskonfig, nasza akredytacja ISO 9001 oferuje kilka istotnych korzyści, które sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla partnera w sprzedaży usług telekomunikacyjnych:
- Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych i dotyczących klienta
- Bieżący przegląd jakości i wydajności produktu
- Konsekwentne dostarczanie produktów i usług spełniających standardy regulacyjne
Wyślij pytanie
ISO 9001 zapewnia, że w Syskonfig procedury zarządzania jakością są wdrażane we wszystkich działach naszej firmy, co redukuje marnotrawstwo, usprawnia operacje oraz redukuje błędy i koszty. Poprzez osiągnięcie zwiększonego poziomu wydajności i produktywności możemy zapewnić naszym klientom niezawodne i najwyższej jakości usługi, co gwarantuje, że będziesz mógł czerpać z tego korzyści i nawiązywać pozytywne relacje ze swoimi klientami.
Ponieważ nasz certyfikat ISO 9001 musi być niezależnie oceniany co trzy lata, możesz być pewny, że zaangażowanie Syskonfig w utrzymanie wymagających standardów w zakresie dostarczania produktów i usług jest niezachwiane. Nasz certyfikat ISO 9001 stawia doskonałość i postęp w centrum naszego biznesu, zapewniając wymierne ramy, na podstawie których możemy wdrożyć efektywne strategie monitorowania i oceny, aby zapewnić, że osiągamy najwyższe standardy.