Platforma chmury PBX firmy Syskonfig: Hostingowa telefonia z funkcjami na poziomie przedsiębiorstwa
Platforma Cloud PBX firmy Sysconfig jest wirtualnym systemem telefonicznym, który możesz zaoferować swoim klientom na zasadzie hurtowni/białej etykiety. Nasza platforma:
- Umożliwia zespołom pracę zdalną
- Integruje się z systemami CRM
- Jest skalowalny dla każdej rozwijającej się firmy
- Jest solidny i niezawodny
Nasze funkcje Cloud PBX
Platforma Sysconfig jest skalowalna, elastyczna i łatwa do wdrożenia. Ponadto udostępniamy ją tylko poprzez naszych sprzedawców/partnerów,
więc Twoi klienci nie mogą iść bezpośrednio do źródła - innymi słowy, nie konkurujemy z Tobą.
Platforma jest już dobrze rozwinięta i bogata w funkcje, a jako partner możemy wspólnie pracować nad jej dalszym rozwojem,
dostosowując ją do zmieniających się potrzeb rynku.
Make an Enquiry
Cechy platformy Sysconfig Cloud PBX to między innymi:
Odbiór połączeń
Za pomocą tej funkcji można odbierać połączenia dzwoniące na telefony innych użytkowników. Obsługiwane są poniższe funkcje:
• Grupowe połączenie
• Rozszerzenie
• Agenci centrum telefonicznego
Kontrolka stanu zajętości (obecność)
Zobacz status użytkowników na telefonach programowych i ich BLF na urządzeniach zewnętrznych
• Rozszerzenie
• Telefon programowy
Transfer połączeń
Obsługa wszystkich urządzeń i aplikacji telefonów programowalnych
• Niewidoczny
• Obecny
Wsparcie połączeń (podsłuch)
Aby wesprzeć pracowników w biurze lub włączyć się do rozmowy,
która wydaje się zmierzać w złym kierunku, skorzystaj z funkcji blokady połączeń zabezpieczonej kodem PIN.
Dostępne są następujące opcje: –
• Słuchaj
• Rozmawiaj tylko z operatorem
• Porozmawiaj z obiema stronami
Interkom / Grupowe Pagery
Umożliwia rozmowę z grupą użytkowników wewnętrznych w grupie interkomowej za pomocą głośnika telefonu. (Świetne rozwiązanie, gdy przyjeżdża furgonetka z kanapkami!)
Telefon programowy
Często jest to świetna opcja dla centrów telefonicznych lub pracowników domowych. Zamiast posiadania fizycznego telefonu nasz telefon programowy zapewnia elastyczność połączeń z dowolnego miejsca podłączonego do Internetu we wszystkich popularnych systemów operacyjnych i urządzeń mobilnych. Dzięki uproszczonemu procesowi dostarczania, użytkownicy mogą być wdrażani z mniejszą pomocą techniczną.
Komunikaty
Przełączaj dzwoniących na komunikaty dotyczące takich spraw, jak godziny otwarcia i wiadomości marketingowe lub umieść komunikat na połączeniu przychodzącym, aby uwzględnić godziny kontaktu. Można je wprowadzić w dowolnym miejscu w systemie.
Automatyczny asystent
Autoasystent jest narzędziem przekierowującym rozmówców do właściwego zespołu w firmie, tak aby byli oni obsługiwani w sposób efektywny. Równocześnie Twój zespół nie odbiera połączeń, których nie może efektywnie obsługiwać.
Grupy połączeń
Zbuduj grupy połączeń, aby zadzwonić do konkretnego zespołu. Obsługiwana jest prezentacja nazwy grupy, dzięki czemu można mieć wiele grup i wyświetlać członkom grupy jej nazwę na ich interfejsie telefonicznym.
Warunki czasowe
Przekierowywanie według pory dnia umożliwia ustawienie miejsca docelowego połączenia przychodzącego na podstawie godziny/daty lub dnia tygodnia, w tym świąt i dni wolnych od pracy. Wszystkie święta w Polsce są wstępnie załadowane i można je łatwo ustawić za pomocą jednego przycisku.
Faks na Email/ Email na Fax
Możliwość wysyłania i odbierania faksów za pomocą poczty elektronicznej pomoże zaoszczędzić drogie materiały eksploatacyjne i przefiltrować wszelkie śmieci wysyłane do Twojej firmy. Dodatkową korzyścią jest możliwość wysłania tego dokumentu pocztą elektroniczną do usługi faksu wychodzącego i wysyłania wiadomości e-mail do niektórych faksów.
Poczta głosowa
Poczta głosowa jest dostępna w przypadku braku odpowiedzi dla numerów wewnętrznych, które obsługują przełączanie awaryjne lub mogą być przekierowane bezpośrednio (np. routing dla OOH w zależności od pory dnia).
Muzyka na czekanie / wiadomość
Niestandardowa muzyka lub wiadomość może być przesłana do systemu, więc gdy klient jest zawieszony, usłyszy ustawioną przez Ciebie muzykę lub wiadomość marketingową. Mogą to być również np. stacje radiowe, przesyłane strumieniowo za pomocą usługi lub serwera.
FSA & Nagrywanie rozmów zgodne z PCI
Wszystkie nagrania rozmów są domyślnie zapisywane przez 60 dni i są wliczone w cenę podstawowego rozszerzenia.
Można jednak określić dłuższy okres przechowywania nagrań, a opłata za dodatkowe przechowywanie będzie naliczana według stawki za każdy GB.
1min nagrania = 0.25MB
Klienci mogą pobierać całe nagrania rozmów z określonego czasu.
Możliwość wstrzymywania i wznawiania nagrań, przez agentów nagrywania, w trakcie rozmowy podczas wprowadzania danych karty płatniczej.
Konferencja
Usługa konferencyjna zapewnia klientowi jeden numer do połączenia z wieloma salami konferencyjnymi.
Pokoje te mogą być monitorowane za pośrednictwem portalu internetowego z następującymi funkcjami:
• Zobacz, kto bierze udział w konferencji
• Wycisz wszystkie
• Usuwanie osób z konferencji
• Włączanie/wyłączanie nagrywania rozmów
• Włączanie/wyłączanie powiadomień
Hot-desking
Funkcja logowania/wylogowania w telefonach umożliwiająca hot-desking. Numery kontaktowe pozostają przy zalogowanym użytkowniku, a nie przy telefonie.
Blokada połączeń
Połączenia mogą być blokowane lub przekierowywane na pocztę głosową na podstawie identyfikatora rozmówcy.
Prezentacja CLI
Wspieramy sposób prezentacji na platformie dowolnego numeru, który został zarejestrowany w bazie adresowej dla danej firmy. Prezentujemy również numer zastrzeżony.
Wszystkie numery kierunkowe DDI
Możemy dostarczyć wszystkie numery kierunkowe w Polsce z kilkoma wyjątkami. Każdy użytkownik/rozszerzenie otrzymuje DDI w ramach usługi, dodatkowe DDI mogą być dodane za opłatą za każde DDI.
Obsługa numerów polskich i międzynarodowych
Obsługujemy wszystkich głównych operatorów w Polsce, a także jesteśmy w stanie obsługiwać numery w ponad 60 krajach na całym świecie.
Portal administratora/użytkownika online
Użytkownicy mają dostęp do portalu internetowego, aby w pełni zarządzać swoimi telefonami. Mogą również uzyskać dostęp do CDR i nagrań połączeń. Jest to system oparty na uprawnieniach, które mogą być przypisane do oddziałów / menedżerów / użytkowników / super adminów (użytkownik z największymi uprawnieniami) ograniczających to, co ludzie mogą zobaczyć i zmienić. Każda transakcja jest rejestrowana dla celów audytu.
Dostęp do usług 999
Wszyscy klienci mają dostęp do usług 999, a wszystkie adresy zarejestrowane dla danego klienta są przechowywane i wykorzystywane do aktualizacji bazy danych służb ratunkowych. Telefony nie działają w przypadku przerwy w dostawie prądu i w takim przypadku mogą być wymagane alternatywne rozwiązania**.
Rozszerzenia API
Rozszerzenia API są używane do interakcji z kilkoma systemami sprzedawców połączeń wychodzących w celu zautomatyzowania funkcji centrum kontaktowego
WLR 4 (łącza SIP)
Zastępstwo dla ISDN dające wyższy poziom funkcjonalności i elastyczności, umożliwia nagrywanie rozmów, routing oraz inne usługi. Klienci używają go również w połączeniu z hostowanymi miejscami w odległych lokalizacjach, aby zapewnić jednolity system.
Polityka Słowa
Polityka głosowa może być użyta do nałożenia ograniczeń na niektórych użytkowników w zakresie korzystania z tanich połączeń. Może to ograniczyć niektóre numery wewnętrzne do typów połączeń zgodnych z wzorcem połączeń.
Limity kredytowe
Domyślne limity kredytowe są ustawione na platformie dla każdego użytkownika i firmy, co pomaga zwrócić uwagę na zbyt wysokie opłaty za połączenia, a nawet zapobiec ich przekroczeniu. W pełni konfigurowalny w portalu z alertami oraz z blokadą połączeń.
Automatyczne udostępnianie urządzeń
Automatyczne udostępnianie urządzeń zapewnia bezpieczeństwo i jednolitość wszystkich urządzeń na platformie. Możemy aktualizować oprogramowanie w razie potrzeby, a wszystkie zmiany dokonane za pośrednictwem portalu są przesyłane do telefonów. Znacznie skraca to czas wdrożenia u klienta i zapewnia stałe wsparcie.
Alternatywne CLI
Możesz ustawić swój telefon tak, aby dzwonił na różne numery za pomocą kliknięcia przycisku lub krótkiego kodu. Przydatne, jeśli chcesz reprezentować wiele firm lub mieć różne numery dla różnych obszarów swojej działalności.
Zapobieganie oszustwom
Nie jest to tak naprawdę funkcja, ale integralna część systemu. Nasza platforma nieustannie analizuje typy i wzorce połączeń w celu zidentyfikowania oszustwa Toll, niestety wciąż powszechnego w naszej branży. Mamy kilka czynników wyzwalających i monitorowanie 24/7, które ostatecznie wyłączą numer wewnętrzny lub stronę klienta. aby zapobiec popełnianiu oszustw o dużej wartości. Najczęstszym atakiem jest atak przez telefon, który znajduje się w zagrożonej sieci i jest to jeden z powodów, dla których wszystkie telefony mają być automatycznie zarządzane. Zawsze staramy się to powstrzymać na długo przed tym zdarzeniem.