Telefon stacjonarny - platforma White Label MVNO

Jako część ogólnej zunifikowanej platformy, telefon komórkowy jest często poza PBX. Jak zmierzyć i kontrolować wykorzystanie i produktywność tego urządzenia? Korzystając z naszego rozwiązania opartego tylko na SIM, podłączamy telefon komórkowy bezpośrednio do platformy i tworzymy z niego w pełni funkcjonalne rozszerzenie centrali PBX.
Wyślij pytanie
CECHY I KORZYŚCI
Rejestrowanie połączeń
Każde połączenie wykonane przez telefon komórkowy (zarówno przychodzące, jak i wychodzące) może zostać nagrane
Krótkie numery wewnętrzne
Używanie numerów wewnętrznych do komunikacji na terenie biura lub na inne telefony komórkowe
Podwójny telefon stacjonarny
Telefon komórkowy i biurkowy pracujące jako jeden (w pracy i poza nią)
Rozbudowane raportowanie
Raportowanie wszystkich działań pracowników w podróży
Numery
Zachowaj kontrolę nad numerami telefonów komórkowych lub nadaj numer geo dla sprzedawców, zachowując kontrolę nad interakcjami z klientami
Proste plany
Pakiety połączeń stanowią część całej grupy korporacyjnej, z prostymi planami transmisji danych
Wszystkie funkcje PBX
Wszystkie funkcje naszej centrali dostępne są dla użytkowników mobilnych
Brak telefonu stacjonarnego
Jeśli Twoja firma jest głównie mobilna, dlaczego nie mieć mobilnych pracowników z wszystkimi zaletami PBX?
Jeden rachunek
Otrzymywanie jednego rachunku za korzystanie z usług telekomunikacyjnych dla każdego użytkownika