Telefon stacjonarny

Telefon stacjonarny - platforma White Label MVNO

cropped-mobile

Jako część ogólnej zunifikowanej platformy, telefon komórkowy jest często poza PBX. Jak zmierzyć i kontrolować wykorzystanie i produktywność tego urządzenia? Korzystając z naszego rozwiązania opartego tylko na SIM, podłączamy telefon komórkowy bezpośrednio do platformy i tworzymy z niego w pełni funkcjonalne rozszerzenie centrali PBX.

 

Wyślij pytanie

CECHY I KORZYŚCI

Rejestrowanie połączeń

Każde połączenie wykonane przez telefon komórkowy (zarówno przychodzące, jak i wychodzące) może zostać nagrane

Krótkie numery wewnętrzne

Używanie numerów wewnętrznych do komunikacji na terenie biura lub na inne telefony komórkowe

Podwójny telefon stacjonarny

Telefon komórkowy i biurkowy pracujące jako jeden (w pracy i poza nią)

Rozbudowane raportowanie

Raportowanie wszystkich działań pracowników w podróży

Numery

Zachowaj kontrolę nad numerami telefonów komórkowych lub nadaj numer geo dla sprzedawców, zachowując kontrolę nad interakcjami z klientami

Proste plany

Pakiety połączeń stanowią część całej grupy korporacyjnej, z prostymi planami transmisji danych

Wszystkie funkcje PBX

Wszystkie funkcje naszej centrali dostępne są dla użytkowników mobilnych

Brak telefonu stacjonarnego

Jeśli Twoja firma jest głównie mobilna, dlaczego nie mieć mobilnych pracowników z wszystkimi zaletami PBX?

Jeden rachunek

Otrzymywanie jednego rachunku za korzystanie z usług telekomunikacyjnych dla każdego użytkownika